Friday, November 18, 2011

OPICK-RAPUH

video


 

LUAHAN HATI CINTA


cinta,
satu perkataan yang ajaib,
menjadikan diri di ambang kebahagian,
dalam meniti hari-hari yang datang...
tanpa cinta,
kebahagian itu hilang
tanpa cinta,
kebahagian itu muncul,
tanpa cinta
sengsara yang datang...
milik siapakah cinta itu...


Wednesday, November 16, 2011

5 minit

aku bukan sempurna,perlukan teman hidup namun aku perlu kawal hati aku,nafsu aku.jangan diikutkan sangat...biar la dulu.aku percaya pada jodoh aku..tak perlu melayan sangat jiwa sebab segala pasti terjawab segalanya...mana la silap aku pun masih belum tahu...tapi kenapa bila melihat nya bahagia dengan sempurna,jauh disudut hati terusik .nape dulu tak pernah nampak macam ni,nape dulu tak nampak dia sebahagia ni.tak sempurnakan segalanya???kecewakan dia???or masih tak cukupkah???atau selama ni hanya penderitaan yang dia alami bila bersama aku???maaf untuk kesekian kalinya bila aku tidak mampu memberi apa yang telah dia dapat sekarang,kerna ku takut dengan batasan yang telah tersurat untuk ku,kerna ku tak mampu memecah tembok yang selama ni aku pegang...namun betul,aku memang masih sayang dia...dan aku tak kan putus2 untuk memelihara kesetiaan aku ini sampai melihat dia betul2 bahagia...aku sanggup mengunci pintu hati ini,menunda segala kebarangkalian yang akan mendatang..menepis segala cubaan dari luar yang cuba untuk menjengah pintu hati.telah lama ia tidak berpenghuni sejak aku telah berputus asa dengan seseorang..berdosanya aku bila kecewakan orang len semata2 untuk terus setia pada hati yang semakin lama makin melupai aku...namun aku tak mampu meneruskan hubungan yang tercipta atas desakan dan simpati...biar la hati itu meredhai segalanya...suatu masa nanti yang aku sendiri tak pasti bila waktunya...dan jika kesetiaan aku ini ku bawa sampai ke akhir hayat ku.ku redha kerna kupasti disana masih ada yang telah tercipta untuk..di syurga sana yang kekal abadi....ya aku masih sayang pada dia...tak tipu


aishhh...tak sangka aku boleh tulis ayat2 jiwang kat atas tu"cam x percaya jea"..hak2..ni la hobi bila 5 minute duk view wall ex.melanguk x tentu pasal...