Friday, March 30, 2012

Test owh esemen

Assalamualaikum...

Tepat jam 2.oo a.m  ni mula la tangan aku gigih nak menaip kat sini.Almaklumlah aku beserta kakak senior sedang melayan game yang tak pernah bagi kebosanan bila main,makin ralik lagi ada la.Iaitu jutaria,iskh awat aku cakap bahasa bangku ntah!!!!

Bila dah main-main tu mula la dari sejam ke sejam yang lain..alih-alih kami main dari pukul 9 p.m sampai 12.30 a.m.hehe...Ko ni ain ,bila nak insap-insap ntah...asik main ja dalam kepala..study nya idak..pastu result nak tinggi tapi malas nak belek buku..aishhh piaat tinga baru tau.....

Dalam main tu,kami give up dah coz berasa penat disebabkan sepanjang main suara sorang-sorang mengalahkan orang tengok bola kat tb...masing-masing nampaknya sibuk dengan jual beli rumah hotel tanah bagai tu sume..sampai la senior kami iaitu...kak nurin telah jatuh bankrap gara-gara kena byar duit 37000 kat aku,sampai kena hutang bank tu..dasyat tak???haha

Siap-siap main ja,kami masing-masing susun duit bubuh dalam kotak balik sebab ikut plan kami nak pi main kat dalam lecture plak pasni...Aku terus bukak-bukak facebook ni,and thennnnn jeng-jeng...baru teringat test serta esemen yang perlu ditempuhi sebelum balik holiday minggu depan..adusssss...memang la,sejak dari zaman dahulu kala lagi,before dapat cuti mesti kena bersusah-susah dahulu,kena ada test la,hantar esemen la,kena hantar lab report la,siap kan ni la,tu la.Sedia tau kami selaku student-student ni..ecece...mampus aku kalau ada lecturer baca entry aku kali ni,mampus ko ain...

Bla-bla and bla- bla lagi...sudah la,camni bila masa aku nak start study aku!!!!!Sebelum tu aku nak tunjuk jadual aku sehaarian selama 5 hari dalam seminggu...ni dia..


Sayonara..

Nite....<3

No comments:

Post a Comment