Tuesday, October 11, 2011

blog aku dipecah masuk


Bangun pagi-pagi ni bukannya ada berita gembira ke ape ke.....tapi dapat surprise rupe-rupenyer.....sapa da selongkar aku nyer blog ni....sejak semalam lagi misteri ni...bermula dengan formspring dengan soalan yang merapu2  dan tak masuk dek akal yang waras.aku  sedah jangka mesti aku kena block orang ni.forever and after..dulu da kena da sorang.block sampai sekarang.ni ada plak sorang lagi.apa niat dia sebenarnya aku pom tak tahu.saja nak menggatal ke gedik ??????/between kawan aku sendiri ke atau orang sekeliling......kalau diantara kawan aku yang gurl ape kejadah la buat semua ni.macam tak tahu perangai aku macam mana.....dan buat boy yang aku tak tahu asal usul tuh,aku nasihat la yea.


Jadi la berani sikit.face to face sikit.setakat tanya soklan luahan hati perasaan kat fb ke?kat skype ke?kat blog ke?kat formspring ke?kamu semua tak terfikir ke yang perbuatan kamu tu amat memalukan kaum kamu yang lain.lelaki jenis penakut apa kamu ni sampai nak luah perasaan pom tak boleh cakap,tak boleh face to face.kalau pemalu sangat pom kamu tak boleh ke mesej dia.ckap nak jumpa kat libry ke?kat kedai ke?antara kamu dan dia jea.time tu cakap la nak ckap apa pom.ni tak,jari jea taip kat keyboard tu  cakap saya suka awak .macam mana kamu nak bersama dia nanti hah....tak keluar,tak makan-makan skali,tak borak-borak skali...sebab utama nya pom ~~~saya malu lah~~~huh....what the hell la.kalau malu bek duk umah,jangan harap nak kapel ke,nak ada aweks ke,sebabnya kamu jugak yang penakut.ni tak.luahan perasaan pakai formspring...ape barang.ingat gurl layan ke laki camtu.ape barang.....


Ok kalau kamu bagi alasan takut kena reject,dah adat dunia la tu.mampus la kalau tiap2 pelawaan setiap lelaki untuk kapel itu diterima oleh gurl.silap hari bulan kalau aweks kamu jenis macam tu kamu jugak yang merana kalau ada boy lain yang ajak kapel dia terus on jea.sebabnya pakai prinsip kena terima setiap pelawaan kapel  dari boy yang pelawa dia.tak ke haru tu????even kalau dia tolak sekali pom gurl tu bukan nya satu2 gurl kat atas muka bumi Allah ni,bukan sekuntum bunga yang the only one yang kamu boleh petik.ramai lagi kat luar sana tu,and kalau nak jugak bunga yang sekuntum tu,tunggu la dia sampai ada jodoh.dan bila suatu hari nanti kalau dah desperate sangat tu,suh jea mak tolong pilihkan.tak susah pom.


nasihat aku la kepada boy yang jenis pemalu ni,tak de keberanian ni.please la try dulu,kamu kan anak lelaki.takut apa untuk gagal.jangan buat si gurl tu meluat dengan apa perbuatan kamu tuh,elok-elok kawan boleh buat musuh.tak ke rugi tu.malah benci lagi.....and for those gurl yang saje nak kacau kawan gurl yang laen,ape motif la kamu ni,jenis kawan yang tak de guna.keparat punyer orang.yang aku pasti dia follow blog aku.sebab trademark yang dia bikin sama ngan aku nyer blog.hare tol!!!!!!

No comments:

Post a Comment