Tuesday, October 11, 2011

kenapa kite tak sehaluan.....

hyep....mula -mula sekali salam dituju kepada semua.tipu la kalau aku cakap sudah lama aku tak bukak blog ni.sebab cuba korang bayangkan berapa banyak entry yang aku sudah post pada bulan october ni.sebenarnya bulan ni aku teringat kan pada seseorang sebenarnya.....hehe...pada sapa yea.bak kata siti nurhaliza..."biar lah rahsia"...kan..kan...okey la...cuba layan entr dibawah ni.kalau korang rase boring cepat2 pangkah yea dan jangan rosakkan mood korang sebab sudah baca entry aku kali ni.....ni berdasarkan pengalaman dari kawan aku yang ingin dikongsi bersama ......kawan -kawan aku semua cakap,kite kalau nak tau sapa jodoh kite jadi bakal suami kite mesti dia punyer perangai contrast giler ngan perangai kite.then sebab tu aku tulis entry ni.sebab untuk memudahkan sidia memahami sebab-sebab kenapa kite tak ada jodoh.kata kawan aku dia sudah penat nak kapel dengan seorang peneman ni.dia cakap kenapa tak dia kapel dengan seorang lelaki yang betul2 untuk dia.dan dia sanggup tunggu prince charming dia jatuh dari bulan walau berapa lama pom.haha.....mungkin ke???????dan nak tahu apa alasan dia bagi kat peneman dia tu...

Sebab kenapa kita tak boleh bersama:

1)saya seorang pendiam,
2)saya seorang yang suka selerak barang,
3)saya seorang yang ego,
4)saya suka barang branded
5)saya seorang berterung terang
6)saya seorang yang keras
7)saya bukan seorang yang ayu + lembut
8)saya suka makan tapi tak habiskan
9)saya suka on9 bla-bla masa saya free
10)saya seorang kaki gelak
11)saya seorang yang suka marah (ikut mood)
12)saya seorang yang cepat bosan
13)dan yang paling penting semua yang ciri2 saya tu sama macam awak.jadi saya ingat kita tak sesuai untuk bersama....




14)bila ada contrast baru terasa warna warni kehidupan.boringla bila kita berkongsi semua yang sama.....

No comments:

Post a Comment