Thursday, October 6, 2011

sume ni kenangan AKU~~~

Hyep,,,,,,,,ingat tak dulu aku ada cerita pasal ketegangan yang berlaku time aku bekerja dulu2.tapi disebalik ketegangan itu tak semuanya tegang.sweet sour gitu.aku tak nak banyak cerita disini tapi disini aku nak kongsikan sedikit gambar kenangan aku bersama teman-teman baik disana.
moral value dapat:dalam banyak2 setandan pisang itu tak semuanya elok...pasti ada yang busuk walau sebijik,dan sudah menjadi nasib malang bagi aku kerana termakan sebiji yang busuk tu,bukan setakat busuk,malah boleh menyebabkan cirit birit sampai perlukan rawatan.tapi disebabkan antibodi badan aku ni yang kuat.aku berjaya meneruskan dan menghabiskan kerja aku selama 3 bulan disana.Fuhh....banyak pengalaman la,Banyak sweet dari sour la,tapi disebabkan sour yang aku dapat tak dapat dihilangkan oleh sweet tu maka aku simpul kan disini.....overal biasa2 jer.hati aku  sudah keras nk jadi sweet2.semua orang sama rata jer skunk.x da yang special.............no more tears....
ok jom kite tgok antara insan2 yang menjadi teman penghibur  aku disana.....realy miss kamu sume:::::



diorang ni banyak tolong aku kat sana,sama group ngan aku lak tu.yang tggi sikit tu kak shafa dan yang rendah sikit tu kak ilah.kalau kamu semua nk kenal,yang rendah tu la buddy ak kat sana.kadang2 aku panggil dia baby.comel gitu.banyak ilmu yang aku dapat dari dia,stail dia simple jer.tapi dia cermat.buat kerja bgus.tgok la.buddy sape kan?????hak2.......last kali terakhir jumpa diorang pada 2/9.tu pun tak sempat nak cakap borak banyak2.sebab ak kena balik.walaupun x pegi kerja ari tu tapi ak dtg jugak petang tu sebab atas satu sebab.nak jumpa buddy ak...hehehehe....dia nangeh weh.......xpa.t lau ada jodoh kite jumpa lagi k.


yang ni plak satu2nya chinese yang rapat dengan aku.namanya Lim,dia aku panggil sebagai snow white sebab putih melepak.kalau dia gelak mesti colour2 pink muka tuh...bling2 .dia ni  aku tak akan lupa jasa dia pada aku.dimana semua orang hilang kepercayaan pada aku dia seorang jea yang berani defend aku.bagi kata2 semangat pada aku.luv u la  Lim even kite tak sempat jumpa last day ari tuh.InsyaAllah kalau ada rezeki saya jadi eng nanti saya belanja kamu mkn yea.....say anything....



ha ni ada aweks dua orang,sempoi gler ar,yg rendah sikit tu aku panggil dia kak ija,dan yg sorang lagi tu namanya yanti.best friend 4 ever ar.....seronok keje ngan depa dua org ni....sempoi abis.


hak2.ni salah sorang pekerja kat situ and yang pakai kepala biru tu me la.....
then kat bwah ni ada lagi gambr2....






then ckup2 la setakat ni jer.....







No comments:

Post a Comment