Friday, December 9, 2011

Internet

Aku hanya boleh study lepas pukul 2 a.m.Sebab lepas itu ja aku boleh fokus.Bukak sebab hape,cuma time ni la line tenet kawasan kolej kediaman merangkap seluruh seisi kolej kediaman sekitar perlis akan dipotong.Sebelum pukul 2 a.m budak-budak ni memang akan pulun study,tapi study  internet. Termasuklah aku yang sememangnya kaki internet neyh.Then akan disambung balik pada pukul 4 a.m.Tak lebih tak kurang sebab aku selalu mengkaji time dia onkan balik line tu.


Ni la hakikat selama tempoh belajar kat sini.selama pat taun.Lain la kalau aku kaya sikit mampu beli beruk band.Mak ada utarakan untuk beli beruk band sebab aku duk pulun downlod lagu dari beruk band kakak aku punyer.Tapi untuk kebaikan aku kakak aku cakap tak payah ...macam ni perbualannya..

Aku : ma tengok ni,adik donlod lagu nasyid-nasyid yang best
Ma: adik nak gak ke?
Aku :sengih kambing hehe...
Kakak: tak payah
Ma: kite beli la dia satu,senang nak study
Aku :diam dengan biji mata besar-besar, mata kedip-kedip banyak kali
Kakak: tak yah la ma,nati dia duk kijo donlod lagu cerita jah.Bukan study sangat pom,nati tak abis-abis fb 24 jam sari selama tiap-tiap hari..
Ma: diam..sambil tengok aku
Aku:lagi diam sambil wat bodo duk dunlod video clip
Ma : Ok.tak payah beli
Aku: Alhamdulillah...selamat masa depan aku...

No comments:

Post a Comment