Friday, December 9, 2011

sewel

Aku boleh jadi sewel camni.Tadi da post satu entry,ni nak post lagi.Nak cakap ngan orang tak boleh.Nak nyanyi sorang-sorang sore tak sedap pulak.Hurm...keje melalak tak tentu pasal .Jadik sesape yang lalu sebelah bilik aku tu buat-buat tak dengar la yea.Sebab inilah salah satu cara aku untuk berada dalam kondisi manusia lagi.Bukan macam member aku sorang tu.Masuk ja ari cuti dia boleh duk umah dalam bilik.kuar bila nak beli makan ja.


Aku nak cakap ngan sapa?
Ngan bantal golek?
Aku nak sembang ngan sapa?
Ngan katil,tuala ni sume..?
Aishhh...nanti tak pasal-pasal aku kena pkai baju
Baju wad mental...
Nanti x pasal-pasal esok kuar paper..
"Seorang pelajar dari Universiti engineering didapati mengalami masalah mental"
HEHE...


Hurm
Boring-boring tengok buku.
Boring lagi tengok fb,
Boring lagi tengok lab,
Boring lagi salin note.
Boring lagi layan movie.
Boring lagi chat ngan kawan.
Boring lagi tulis entry kat blog.
Boring lagi aku tdo.... 


Sedey kan hidup aku.Da la tak de pakwe..tapi tak pe.petang ni nak g jalan-jalan ngan kawan...huyee

No comments:

Post a Comment