Thursday, December 29, 2011

Zikir Untuk Siapa???

Assalamualaikum




Orang lain semua pakat duk cerita tentang drama tentang dhia.aku nak cerita jugak.hahahaha.....terkejut ngan ending dia.Tak sangka yea dua-dua boleh mati.Tu la di namakan sehidup semati.Sebenarnya aku baru tengok sampai episode 20 petang tadi.Almaklumlah sibuk dengan kerja + plak dengan tv rosak.Jadi kena tengok yang donlod punyer la jawabnya.Ni dah tengok ending nyer,da tahu jadi cena jadi malaslah plak nak abiskan cerita yang masih bersisa tu....hurm..bagi aku cerita tu bagus,sebab sarat dengan pengajaran.tapi bab ending tu la.agak terkejut,bukan terkejut sebab mati tapi aku bayangkan tadi boleh la jugak Ku Salmi tu menggelupar dengan dosa yang dia da buat selama ni.Tapi bila tengok-tengok jam dah kul 7.45 p.m.Hurm x da la cerita ni nak terang satu-satu pasal balasan yang mak Zikir tu nak dapat.Tapi part aku paling suka bila Raffi sebut ayat camni "Zikir untuk Dhia" dalam episode lepas yang mengingat kan aku tentang tajuk sebenar cerita ni.Anyway congrazzz untuk penulis skrip cerita ni.Juga kepada yang menjayakan drama bersiri ni..

Wasalam

No comments:

Post a Comment