Monday, March 12, 2012

Fb Oh Timeline

Ok before tidur aku nak cuma nak bagitahu  pendapat ,timeline x best lansung. berserabut, berterabur.Ok kalau diberi pilihan,aku nak jadi manusia yang last sekali tukar fb kepada timeline.Tadi aku godek la fb kawan-kawan lama yang sekolah rendah dulu.Ingat nak view-view la fb dierang nak tahu aktiviti sekarang tengah buat apa,then bila bukak-bukak jea.Mak aih, sume pakai timeline dah.Tahu ler benda tu baru and bak kata orang up to date la bro.Tapi bagi aku,ko buat camtu macam fb da  tak ada identiti sebenar dah.Ntah apa-apa,tak ubah seperti aku melayari sebuah blog yang sangat hodoh dan serabai.Terus aku tutup and sembang komen kat fb member aku yang still berpegang pada identiti fb yang lama.it's more better and better.Ni fb ke blog ntah.Kalau nak sangat fb tu berwajah blog just buat ja blog and ko karang la panjang-panjang kat situ.itu lagi exclusive and classic.Taruk gambar banyak-banyak kat blog ko tu,kompom aku baca.

Huhhuh..menunjukkan ketidakpuas hati kepada fb zaman sekarang..Hape kejadah ntah..better tak payah tukar la...

Nite

No comments:

Post a Comment