Sunday, October 21, 2012

Yeah ni habuannya...

Assalamualaikum....

Sedang aku sibuk menaip entry ni sedang itu jugak la hingus cair mengalir laju keluar dari lubang hidung aku ni.Panas dan putih warnanya,bila aku rajin maka aku akan kesat.Kalau malas sangat maka aku akan biarkan ia tap!!!tap!!!jatuh atas keyboard.Semalam aku bersorak kegembiraan dengan abah aku,kami sama-sama menyambut kemenangan Piala Bola Sepak Malaysia yang dimenangi oleh of cos la juara berturut-turut my Kelantan!!!!!!! kelas gitu.Dalam tak sedar aku dah berada hampir dekat sebelah abah,dan tidak semena-mena abah telah terbatuk dan terbersin kat muka aku dan ni la habuan yang aku dapat balik kelantan pagi semalam.Aku kena batuk selsema da...kesian-kesian.Nak dekat raya haji ni kena plak sakit sana-sana sikit.Nak raya macam mana ni..huhu..tapi apa pun aku bangga menjaga anak kelate,samada kelate mene or kalah semalam aku tetap sokong negeri tanah tumpah darah ku k...!!!!

No comments:

Post a Comment