Thursday, December 8, 2011

10 perkara tolong la paham

Assalamualaikum kepada pembaca....
aku baru ja update entry..ni update lagi..sebab aku ada sesuatu yang mahu dikongsi bersama.tentang bulan....
apa pendapat korang akan buat kalau korang tak tertarik untuk berchating dengan seseorang tapi terpaksa gak layan??/hurm mesti berasa semak jea...
Disini dibawah ni,aku akan senaraikan beberapa sikap yang apabila kita teman chat kite tu tak nak chat dah dengan kita...dan tolong la paham bila condition ni berlaku..dan tolong la faham untuk berhenti mengganggu beliau..sekian terima kasih...

1)bila dia x tegur ko dulu ko jangan nak tegur dia
2)bila ko da tegur dia dulu dia wat-wat x layan kat ko
3)bila ko da tegur dia dulu dia lambat-lambat balas chat ko
4)bila ko da tegur dia dulu dia kerap on and off chat
5)bila ko da tegur dia dulu dia terus off9 chat ngan ko tp sedangkan member ko kat sebelah tengah duk syok chat ngan dia
6)bila ko da tegur dia dulu dia terus cakap dia bizi,sedangkan chat dia kalor hijau lagi
7)bila ko da tegur dia dulu dia terus buat-buat bizi and cakap"sori saya x perasan mesage awak td...auwww"
8)bila ko da tegur dia dulu dia banyak diam dan balas chat pom pendek-pendek
9)bila ko da tegur dia dulu dia tggu ko ckp "xpe la awak,kite tawu awak ngantuk"-(time tu dia berasakan macam lepas dari seksa dunia)
10)bila ko da tegur dia dulu dan dia cakap"saya x mahu chat ngan kamu.dan kalau boleh jangan cuba nak tegur saya dalam chat.sebab saya tak berminat"

Semua diatas ni menunjukkan bahawa dia tak berminat nak chat ngan ko.Yang ni kalau ko muka tembok ko buat ja la tak malu terhegeh-hegeh pi layan chat dia lagi.Dah sah-sah dia tak suka chat ngan ko...Nasihat aku,bila ko da sampai step number dua tuh udah-udah la chat ngan dia..tu pom kalau ko tak mahu kena penyakit hati... 

No comments:

Post a Comment