Thursday, December 8, 2011

keseorangan

Assalamualaikum semua....diharap berbahagia hendaknya di hari jumaat yang penuh rahmat....
Hari ni tak ada nak cerita panjang,cuma nak bagitau aku kena tinggal oleh housemate-housemate serta rumate ku sekalian....disebabkan kelas minggu ni banyak yang tak ada,jadi mereka-mereka semua decide untuk balik kampung masing-masing.Dan tinggal lah kami berdua setia menjaga rumah ini....


Dan nak dijadikan cerita.housemate  tu yang  seorang lagi ni decide untuk balik kampung kerana ada "bekwoh"..jadi tinggal la aku sorang-sorang diumah ni...huhu...sedey jugak la biar mengenangkan kite duk jauh dari family ni..bukan setaun dua tapi daan nak masuk pat taun aku berpisah dengan family tersayang (berpisah bukan bermaksud tak pernah jumpa tapi jarang-jarang jumpa)..


Tapi tak apa la,mungkin ini pengorbanan yang perlu dibayar untuk berjaya...kalau nak dipikir-pikirkan balik..kawan aku yang study kat mesir kat us u lagi la kesian sebab lagi jarang nak balik umah...kira aku ni bernasib baik la jugak sebab hanya mampu sambung study kat dalam negara.Boleh balik jenguk maa abah kat kampung bila cuti sem...



No comments:

Post a Comment