Friday, March 9, 2012

Anak sedara baru..:)

Hyep...tadi sekejap aku ada tulis entry baru,ada kat bawah ni.And now aku nak update entry baru pasal my new nephew..hehe...helaweh..muka dia sama ngan muka aku time kecik-kecik dedulu.Comel gitu,tapi sayang aku tak dapat tengok and pegang dia in real lagi.Tunggu bila dia da balik umah aku kat kelantan,siap la.But both my parents av seen their cucu before me.Almaklum la,aku duduknya diperantauan.Nak p kl sesorang maa x bagi,ongkos pom malas nak kuarkan.hehe..ape punya kedekut la mak sedara camni.tak nak cakap banyak cuma layan jea gambar yang abang aku send ni...







hehe..samakan dengan mak sedara dia.her name najwa maisara,aku ingat-ingat la kan,abang aku ni angau ngan suara najwa latif kot.tu yang dia p bubuh nama tu.berat baby time baru lahir mak aih,3.5.kg,kalah aku yang 3.25 ni.Anyway tak kisah la nama apa ke,berat berapa ke?asal sihat walafiat.Pasni x sabar nak main ngan dia.Heee...<3....besday dia 14/2/2012 ni.kira da nak dekat sebulan jugak la umo dia sekarang.but sampai la ni aku tak dapat peluk dia lagi.hyep baby,waiting for urs ucu





No comments:

Post a Comment