Friday, March 9, 2012

No tile

Assalamualaikum....

Mula-mula sekali aku nak bagitau besok and next three days aku cuti..hurey.After 2 week before this aku dapat cuti sikit.Selepas 7 pillars,diikuti oleh topup exam and next week ada 7 pillars again.Ouch....dis moment rasa macam bersyukur sangat.And tomorrow hang out with kawan yang tak balik kampung.Same as me,so besok ingat nak perabiskan duit dalam rm2++.Ecece bunyi cam aku ada sugar daddy yang tolong baik in duit tiap-tiap minggu ja.haha..tapi tak salah pun kalau sekadar beli barang keperluan yang tak berapa nak perlu sangat tu.

Sebenarnya aku da lupa apa yang nak diceritakan dalam entry kali ni,just want to say aku tido petang lagi.Tahan punya tahan sampai aku tengok movie kat bawah sambil makan nasi tapi ancus kau tahu,bila aku da kenyang-kenyang tu aku p panjat katil kesayangan.Pe lagi la,membuta la gamaknya,sedar-sedar suda jam 10 p.m...Mak aih,bangun-bangun ja otak gelong(erti kata laen tak brape nak center).Aku jalan kuar bilik tengok hosmate tanya sal pengkhabaran dia dalam bilik tu.Then take a bath and start segarkan diri.And bila da waras ni aku start pikir balik masalah aku .Pikir punya pikir aku rasa malas,jadi aku teruskan dengan kerja sambilan merangkap hobi aku sejak dua taun lepas,baca blog..Dah tiga hari berturut-turut lappy aku duk sleep tak shut down coz aku duk meralik baca blog Hanis Zalikha ni.Dah la tuan cantik,sempoi plak tu.Yang paling penting cool beb.Aku ingat nak khatamkan baca blog dia malam ni,sebab tu la aku sleepkan lappy aku,so dat aku tak pyah nak klik banyak-banyak kali windows tu and continue my reading.Start from beginning until da last entry aku baca,sampai nak terkeluar biji-biji mata ni.Tapi nasib baik la,biji mata aku ni besar dari kelopak mata..lau tak mau tersembul gak la kat atas keyboard ni.

Sambil-sambil merelekskan mata aku ni,aku main la game barang sepukul.Tak tahu la samada aku ni materialistic or suka berjimat cermat.Tapi seingat aku,aku tak kisah sangat dua-dua tu.Sebabnya,member aku cakap aku ni materialistik (adik beradik ngan plastik) coz aku suka main game yang berkaitan ngan money..hehe..bukan judi beb.aku tak layan la mainan setan ni sume.Pikir-pikir balik betul gak tu,contohnya la kan..aku suka main Plants Vs Zombies.Game ni aku khatam masa aku first year lagi,bagus sebab dia mereleskan tensen anda.Tapi kalau setakat otak anda kena makan ngan zombie tu tak hairan la,sebab aku pun da bape kali otak kena jamu ngan diorang tu.Bukan tu yang penting but,dalam game tu aku suka kutip duit dari pokok bunga yang aku tanam.haha..siram-siram..dan bila kumpul-kumpul hampir 300 riban jugak la.Tapi limit dia cakap setengah  juta ja.jadi tak dapat la aku kumpul sampai 2 juta.if aku dapat withdraw kan duit-duit sume.Aku bagi free ja kat kawan-kawan ngan family.Aku tak payak amik engineering,tak payah sakit-sakit kepala pikir solving.Just duk depan lappy and main.



Tapi mak aku selalu pesan,benda yang senang tu bukan senang nak dapat,jadi kena la susah-susah dahulu.baru bila kita senang nanti,supaya kita akan selalu teringat waktu susah kita.Jadi tak da la nak cepat jatuh sangat.

miss u mum..<3

No comments:

Post a Comment