Thursday, March 8, 2012

Hari yang memenatkan

Assalamualaikum...

Huhu..belum apa-apa da mengelu panjang...hurm...apa nak buat,penat la katakan...Pegi kelas tido atas bas,dalam kelas tido dalam leture,balik kelas tido atas bas,sampai umah tido atas katil.Pendek kata tak ada yang tak tido la,sem ni memang penat,yea la.Baru dapat kampus baru,jauh plak tu.Kena bangun awai-awai coz takut kena tinggal bas plak.Aku bukan ada bawak kenderaan mai sini pun.Kaki sepasang ni jea la yang bawak aku kesana-kesini.

Dan sekarang aku mengantuk yang teramat sangat biar pun aku sebenarnya baru bangun tido...haha....nak buat macam mana,kita kena la ikut kehendak badan dan mata.Lau otak still tak dapat tido,kita kena jugak pejamkan mata.Tapi kalau tido awal-awal camni nantikan sedar tengah pagi plak esok.Masalah-masalah....

Ahad ni ada game kat kolej kediaman aku,kawan-kawan pakat duk ajak main futsal.Teringin jugak la,main untuk seronok-seronok.Tapi kalau nak menang tu tak tahu la,tak la kut.hehe....aku bukan pandai tendang-tendang bola ni,kaki bangku la katakan.Tapi keputusannya belum tau lagi,malam ni dah due date dia...Hoohoo.....memeningkan..

nite....

No comments:

Post a Comment