Wednesday, March 21, 2012

Entah ler

Assalamualaikum....

Sesaje malam ni aku jadi penyenyap sekejap,ingat balik perangai aku yang dedulu-dedulu.Berubah jauh,jauh sangat-sangat la.

Tapi kalau buat tara mana pun kita tak kan dapat pergi balik kemaasa silam kita.Zaman budak-budak adalah zaman yang kita tak payah nak pikir masalah orang dewasa ni. Zaman yang mak bapak kita tolong aturkan masa depan kita.Syokkkkknya....Tapi kita perlu membesar macam ni...


Walaupun kadang-kadang kita akan jadi camni...




Namun kita tak boleh sekali-kali give up.Yeah teruskan hidup kamu walau orang sekeliling kamu berasa menyampah dengan kamu!!!!(tetiba bersemangat plak dah).Sebab kita manusia yang banyak kelemahan,tak dapat nak penuhi kehendak seorang tu namun kita ada tempat pada orang lain.
 

Kalau kamu rasa down giler-giler tu,try la buat macam ni...


Tak salah kalau kita nak bagitau masalah kita pada orang,teman yang rapat.yang kita paling percayai...lau bagi aku of cos la family aku.Sebab air kalau dicincang macam mana pun tak kan putus.
 
Kita kena ingat,masa tak leh mencemburui kita.tapi kita yang sepatutnya cemburu dengan masa.masa yang dah lepas tu jadikan kenangan dan iktibar,tapi masa yang akan datang pastikan jadi milik kita.


Tetiba rasa entry kali ni banyak gambar plak dah..haha...

Nite..wasalam...:)

No comments:

Post a Comment