Wednesday, March 21, 2012

No internet no entry

Assalamualaikum...

Tau tak kenapa aku letak tajuk panjang-panjang cam kat atas tu???sebabnya aku pun tak tahu.No idea kot,or sebab kecewa internet tak dak.Tapi betul la kan,bila tenet tak dak,so otomatik entry tak leh nak publish(sambil dengar lagu mr saxobeat).Hurm sepanjang tak buat entry ni aku kuar jejalan besama kawan seangkatan.Kami da plan lama da,cuma tunggu hari and masa ja.And finally untuk sem ni,rasenya kuar sekalini ja kot coz ada event yang sampingan punya.Lagi pun kami kena berjimat untuk pegi LI..(jimat ke???).hehe...of cos la x..haha...Ok-ok,bebalik kepada hujung minggu ni,sebenarnya banyak class yang tak ada but aku of cos la ada class coz aku ada amik paper yang extra.Nak baiki pointer insyaAllah.Ok,bebalik kepada cerita jejalan td,kami p padang besar jea la pon,setakat 300 tu ckup la nak lepaskan nafsu jalan-jalan.

At padang besar,barang-barang yang aku beli tak sah la kalau tak da bear.Aku hantu bear but aku tak suka la aku beli untuk aku sendiri,tapi lau orang lain beli and give it to me(ofcos la aku gumbira kau...hahahaha).Jadi aku beli la untuk my tersayang dua biji..



And untuk my family aku beli kacang,beli setengah kilo ok kot coz kami yang tinggal tiga orang ja.And for myself aku manjakan dengan beg ni..


O,settle kat sana kami bejalan lagi kat City Plaza.Boleh tahan gak la,aku perabiskan duit beli dua lai jeans.Sem depan tak mo dah beli jeans ni(hee..boleh ker???).of cos la tak boleh tapi aku akan cuba tahan nafsu jeans aku and bukak untuk baju plak...kehkeh...

Then kami balik,malam tu terus tak leh nak tido coz kaki lenguh sebab da tawaf tiga mall duk cari barang-barang.

And semalam baru aku beli benda ni tuk besday kekawan aku yang meningkat tua ni...


Entry ni da lama tapi baru di post,,heee

No comments:

Post a Comment