Thursday, March 22, 2012

Sempat lagi...

Assalamualaikum...

Sempat lagi tu aku nak update entry walaupun masa begitu kesuntukan dan badan yang kepenatan.Tak guna aku nak merungut setiap tiga hari last before weekends yang aku akan mengalami tahap kepenatan yang maksimun.Class tak berenti start dari  kul 8 pagi sampai 7 malam setiap hari rabu,khamis,jumaat...hurm...beginila masib diri kami yang bergelar student.Korang compom la da mengalami pengalaman masing-masing kan.But ari ni bagus la coz aku tak tido pun dalam let walaupun pun setiap pagi aku tido kul 3.Apa yang aku buat aku pun tak tahu,tengok-tengok jam ja dah pukul 3 pagi.Mata plak tak ngantuk-ngantuk lagi.

Then aku usha gambar-gambar lama aku ngan si dia dan kekawan yang lain.Zaman kami budak-budak lagi and even don know wat is means by love.But we still like each other....Tak salah kan??curi tengok gambar dia,just untuk melepaskan sedikit rasa rindu.Behave sikit ain!!!!!!haha..ok2.My soul is belong to Him....




Dan sekarang aku sedang mengulang balik apa yang aku da belajar untuk minggu ni,almaklumlah,bila kita da amik extra dari orang ni so otomatik kita kena kerja teruk kan????baru la result kita sama-sama cemerlang ngan kawan-kawan seangkatan.Jika kita malas so otomatik kita akan jauh ketinggalan kebelakang.

Come la ain!!!stop it now and continue ur study.Adoi besok class pukul 8 pagi lagi..huhu...Av a nice day ...<3

Nite

No comments:

Post a Comment