Tuesday, March 6, 2012

Gigi baru

Gigi nak tumbuh lagi..yeay..tapi tumbuh kat tepi..huhhuh....Rasa cam geli-geli ja kat hujung gusi ni.Cam ada sisa makanan yang lekat kat celah gigi.hehe...Dulu aku da biasa naik masa mula-mula masuk matrik dulu.Bayangkan selama ni tak pernah berpisah ngan maa abah tapi tiba-tiba da besar ni kena berpisah pastu time tu jugak la gigi nak tumbuh.Adoi,demam seminggu...tapi aku demam bukan sebab gigi ja,Tapi sebab rindu kat family sama.hehe....Ni dah tua bangka pun masih nak tumbuh lagi.Dan simptom2 nak demam pun datanglah.Tapi kalau dulu segala hal aku report kat maa aku,Sakit tu sakit ni la.Tapi sekarang tak dah,semua aku simpan.Maklum la,makin matang katakan.Makin aku matang ni,makin banyak aku setlekan masalah sendiri,Tak bagitahu parents aku,tapi bila aku rasa malas nak beratkan kepala aku yang memang dah berat ni..Aku passing kat maa aku,hehe...sian maa sebab terpaksa pikirkan masalah aku.Tapi kalau yang berat2 tu contohnya fail dalam exam ke????aku diam jea.Tapi alhamdulillah,tak pernah lagi setakat ni...hee..syukur...


By da way aku suka org gigi belapis,means gigi dia ada blakang dan depan,cute..:)

No comments:

Post a Comment