Sunday, December 15, 2013

Aku Bukan Bleh Sorang Lama-Lama

Okey today untuk kepertama kalinya aku cuti pada hujung minggu,kebiasaannya memang hujung minggu pun ada class tapi disebabkan trainning pun nak abih dah dan lepas ni aku da start nak OJT kat penang so mybe depa kesian kat kami kot yang tak merasakan berhujung minggu bersama family....ohhhh FAMILY ka????untuk kepertama kalinya aku nak menangis duk sini pada hari ni and pada ketika ni.OWHHHHH noooo....aku bukan bleh sangat duk sorang-sorang lama-lama dalam bilik ni.Mula la jiwa tak tenteram, rasa macam da boring and bila da tak ada topic nak di sembang kan maka ak masuk blik and start to remember my family.Both of my parent will never let me be alone.....and for the first time aku rasa keseorangan bila ada orang surround me sebenarnya. What kind of feeling i want to described but it's look very sad.And bila aku nak col mak celcom mula buat hal and biaq ja ak melayan perasaan sorang.Dan sekali lagi mata berair,feeling keseorangan lagi.Aku ni bukan bleh duk sorang lama-lama mula la rasa tak best.And for now aku sedih nak teriakkkkk.... 

No comments:

Post a Comment